anneyimmm_ Öyle miii ? Banu Çiftçi’nin uygulamasından baktım normal diyordu orda, Çarşamba gidince doktoruma tekrar sorarım 😊 Gebelik şekerim de yok şükür, bazen o sebepten kilolu oluyormuş bebekler. Ama ben ne kadar büyük doğarsa o kadar iyi diyorum, gerekirse sezaryen olurum, minik bebeklere bakmak daha zorlayıcı geliyor bana 🙈