Eylul2797_ yigitegenin_annesi evet yürüyüs yapıyordu 😂😂😂😂😂doktorum diyp karagözlr Hacivat gibi depiniyo
Dmlbrhn Dilose merhaba bana da bakar misiniz? 12+3 teyiz. ❤ 
Dmlbrhn Dilose yaa cook tesekkur ederimmm inşallah ❤❤1 ay once babami kaybettim, adini koymak istiyorum, insallah dediginiz gibidir ❤ cebap verdiginiz icin Allah razi olsun 🌺
Dmlbrhn Sermec27 bana da bakar misiniz lütfen rica ediyorum ❤❤🙏 12+3teyiz 
Dmlbrhn yigitegenin_annesi merhaba bana da bakar misiniz lutfen? ❤ 12+3teyiz 