Incir kürü yaptığınızda yumirtlamayi daha erken mi gördünüz kızlar?
Bir haftadan fazladır incir kürü uyguluyorum. Dün adetin 1.gününden sayarsak 11.günümdü. ovulasyon yaptım T çizgisinin gölgesi bile yok 😔 Acaba yumurtlama oldu bitti mi ? Yoksa daha olmadi mi yumurtlama. Ortalama 27 günde adet oluyorum. T az da olsa belirgin olmaz mıydı?
Bu 11 gün boyunca rahim filmi falan da çekildim diye ilişki olmadı hiç. Neden ovulasyonda T hiç çıkmadı acaba? İnsallah kaçırmamisimdir günleri. Benzer durum yaşayan var mi?