Bahar_kzlrmk00 çok tebrik ediyorum sizi öncelikle çok da geçmiş olsun 🌸😍 doğumun başlaması için herhangi bişi yaptınız mı ? Ben şuan 39+2′yim. Doktorum ilişki, yürüyüş, ahududu yaprağı çayı ve göğüs masajı önerdi. Hepsini yapıyorum ama hala bi belirti yok ☹️