Evet sevgili annelerimiz başlıktan da anladığınız gibi 38+3 de gelen minik mucizem bende buraya doğurdum postu acacakmıyım diye beklerken artık bizimde bir doğum hikayemiz var size pozitif negatif karışımı bir normal doğum hikayemizi anlatacağım nereden başlasam klasik bir salı günü kalktım eşimle birlikte kahvaltı yaptım öğlen saatleri idi tabi sonra eşim carsidaki işlerini halletmek için cıktı benimde aklım hala gezmekte tabi eşim geri gelecek de dolaşırız diye düşünüyorum sonra duşumu falan aldım baktım eşimin geleceği yok dedim bir temizlik yapıyım madem gelene kadar başladım temizlik yapmaya sonra saate baktım eşimin iş saati gelmiş onada bir yemek yapıyım dedim tabi hiç oturmadım temizlikten sonra direk yemeğe girştim eşim gece vardiyasına dönmüştü çünkü sonra eşimle yemeğimizi yedik eşimi yolcu ettim bulaşıklar falan dizdim makinya dedim söyle bir oturuyum artık oturmam ile bir ıslaklık hissettim baktım az Bi su gibi sonra acaba diye düşündüm pek panik yapmamaya çalıştım azıdı cünkü sonra peşine yine Bi su geldi daha fazla idi derken ayaga kalktım falan birden fazla bir su geldi ve annemleri aradım annemler gelmek üzereydi eşimi arıyorum acmıyor tabi ben de iyice stres yaptım o ara 😊sonra elime ulaştım telefonu 1 dk diye acıyor bende ne 1 dakikası doğruyorum ben babamlar aradım geliyor hastaneye gitcez dedim eşim geliyorum hemen dedi telefonu kapattık hazırlandım o ara ben annemler gelene kadar sonra hastaneye yolculuğumuz başladı salı günü akşam saat 19.40 da hastaneye girişim yapıldı tabi direk nstye bağladılar az az sancılarım vardı ama ara ara sonra suni sancı taktılar sabaha kadar tabi acıklık hiç yoktu ve bebeğin pozisyonu kanala düşmemişti sabaha kadar suni ve kendi sancımı cektim sonra sabah ebeler değişti gelen ebemiz baktı bu suni sancı hiç acık değil azıcık acıkmış dedi geldi yükseltti ve muayene etti hala ne bir acıklık ne de bebişim doğum pozisyonun daydı saatler ilerledikçe sancılarım artmaya başlamıştı baya bekledik acıklık 3 cm falandı bebeğim de kanala dönmek üzereydi az daha sabret dedi doktorum ama cok yoruldum tabi ağrılardan yemek yiyemedim su içemedim derken agrılarım coğaldı ve o ara suyum da habire geliyor tabi Bi antibiyotik takıldı o bitti bağırıyorum artık doktorum baktı bebeğin pozisyonu artık gelmişti bundan sonra ağrılarının daha sıklaşmasını bekleyeceğiz dedi ve gitti saatler sonra ağrılarım sıklaştı ve ben artık sezeryan istiyorum yeter diye bağırmaya başladım hiç halim kalmamıştı çünkü ebem geldi konuştu bu saatten sonra vaz geçemezsin en zor kısmı atlattık dedi ve gitti ben tabi hala inat yok sezeryana alın diye cığrıyorum anneme kızıyorum falan ara ara ebem geliyor bakıyor minnak bir kafa var cıkmaya zorluyor hadi kızım dedi azdaha sabret dedi en son acıklığa bakmıştı 4 cm idi hiç yok denecek kadar ve ebem artık son suyu da patlattı bu saatten sonra daha hızlı ilerleyecek dedi kendini iyi hissettiğin de kalk bir yürü dedi ben hala haykırıyorum sezeryana alsanıza diye hiçte pes eden biri değilim ama o an pes etmek istedim ebem artık normal doğum başladı dedi alamayız dayan dedi o sıra 9 cm olmuştu acıklığım odadan cıktıktan sonra aklım hala sezeryanda tabi anneme diyorum desene sezeryan istiyorum diye annem benş oyalıyor tam kzuum diye sonra kalktım Bi ayaga kalkmam ile yere oturup ıkınmam bir oldu 😄yataga yatırdılar sağ tarafımda annem sol tarafımda kaynanam hadi kızım dayan diyorlar 1 2 ıkındım sonra sedye geldi agrım falan gitti dohum odasına gidiyoruz ama okadar sakinim ki agrı neyim kalmadı 😄masa gectim ebem ve hemşireler hazırlanana kadar 2 kere daha ıkındım ve ebem artık karşıöda agrım gelince nasıl ıkınmam gerektiğini anlattı 1 2 daha ıkınöa derken cok gzl az kaldı kafasını görüyoruz hadi annesi dediler sonra 3 4 ıkınmam ile miniğimin ağlama sesi ile gözlerim acıldı 🥰o an hersey gitti ve ben kuş gibi oldum tabi hemşirelere ilk doğum anı resimlerimizi istemiştim ve hemşiremizin biri sadece ona odaklandı resimlerimiz cekildi miniğim kucagıma geldi ve biz artık 2 günlük oldu ve evimizdeyiz çok şükür rabbim isteyen herkese inanılmaz duyguları yaşatsın inşallah biz artık heppy mom dan mezun olup heppy kidise geçiyoruz orada görüşmek üzere biraz uzun oldu hikayemiz hakkınızı helal edin ❤️🐰👶🏻15 Eylül 2021 çarsamba saat 15.15 yağmurlu bir günde güneş gibi doğdu hayatımıza miniğim darısı isteyen büütn annelere ve anne adaylarımıza sevgilerle 🙏🏻❤️🥰