Yasemindurakk Merhaba hanımlar salı aksam beta 286 di bu sabah 829 çıktı doktorum alttan ve ultrasondan baktı net bisey göremedi pazartesi tekrar gidicem sizce nasıl artış kaç haftalıktır doktor 2-3 dur dedi
evlatkokusu0806 Yasemindurakk birde alttan muayene yi bence yaptırma ultrasondan görünmez biliyorum da 5 6 haftalıkken ancak görünür kese ultrasonda. ama alttan bakılması doğru değil demişlerdi doktor iyi bilir de ben bana söylenenleri söylüyorum
lunam Artış gayet güzel, hayırlı olsun. Ama zaten henüz bu değerle ultrasonda görünmez, daha çok minik 😊
Yasemindurakk evlatkokusu0806 bende duydum ama doktor bakmak isteyince bakamayın diyemedim rabbim hayırlısını versin uzun zamandır beni takip eden doktorum birde
lunam evlatkokusu0806 alttan bakılmasında sakınca yok 😊 Benim 5.haftamdan 7.haftama kadar alttan bakılmak zorunda kaldım. Şu an 13.haftamdayım ve şükür gayet sağlıklı. Zaten risk olsa doktorlar böyle bir şeyi asla yapmazlar, kendilerini de bebeği de neden riske atsınlar.