Merhaba hanımlar benim gibi olan var mı? Bu haftasına gelip hala doğurmamış 0 açıklık nişan yok nst de çıkan bi gram sancı yok. Ne düşünüyorsunuz 0 açıklıkla suni zorlar dedi doktorum iki gün sürebilir dedi. Hiç açılma olmadan suni alan varmı🙏🏻 Ben 41 e kadar bekleyip yine hiç beklirti yoksa sezeryan almayı düşünüyorum. Sıfır açıklıkla suniden korkuyorum