31 haftalık gebeyim tam 1400 gr dedi doktor biraz gelisimi geriden geliyor dedi 1 hafta kadar
Sizce ne yiyip icmem lazım son haftalarda kilo alımi dusuyor bi de demi nasil olacak ya cok uzgunum saglikli olsun da tabi kendimi suclu hissediyorum iyi bakamadim diye