20 haftalık olduk durumum olmadığı için devlete gidiyorum ne kağıt veriyor nede bebeği görebiliyorum sinirlerim bozuluyor ilk bebeğimde özele gidşyrpdum her gtiirğmde hem kağıt veriyor hem bebeği görebiliyordum bu Durum içimi çok sıkıyor 28 haftada özele gidecem renkli ultrasonda bebeği görmek için çok merak ediyorum her gün hereletlerini hissediyorum varlığı hissetmek çok güzel ama Bi görsem ilk kızımın fotoğrafını dolaba yapıştırıyordum gelip gidip bakıyordum içime mutluluk katıyprdu bu haftalarda renkli ultrason yatıran var mı acaba?