melekyigit arkadaşlar yeni doğan bebek icin kac adet zıbın alınması yeterlidir sizce ve hepsi 0,3 ay mi yoksa 1,3 aymi olarak alinmali
Defne74 melekyigit 4 5 tane yeterli oluyo zaten 0 3 1 3 her ayınkini alın diyorum bende öyleydi ilk kızımdayken