tipikbiryayburcu hastaneye gidip raporu aldığınız gün bitiyor her şey günü önemli değil 37 olmuş olması önemli 37 nin artısı önemli değil verdiğiniz rapor başlıyor ben 35. Haftada yıllık izne çıktım biraz içerden alacak iznim vardı haftalık izin 30 Ağustos falan 12-13 gün yıllık kullandım geçen hafta rapor başladı işte doğumu bekliyorum