Enesefe gokturksmom ikinci gebelik olduğu için ilk sezeryan bu da öyle olacak 38+4 gün iken pazartesi günü dogum olacak
Deletedmom18 gokturksmom kendi isteğimle olmak istiyordum ama kordon dolanınca bebeğimin boynuna mecbur kaldık tamamen 36. Haftada günümüzü aldık canım 38+4 iken inşallah sezeryan
Nesomer gokturksmom bana 39 da alırım dedi 40’ı beklememize gerek yok dedi bakalım 8 haftam var inş sağlıkla sihhatle yavrularımıza kavuşuruz 🙏🏼
gokturksmom Ben şuan 28+4 haftalığım bidahaki kontrolümüz 32.haftada o yüzden merak ediyorum acaba o kontrolde belli olur mu tarih diye 😊 Deletedmom18 Enesefe
Deletedmom18 gokturksmom erken sanki daha canım bebek içeride ne kadar kalırsa o kadar iyi ciğerleri açısından