Ergvn Henüz 23 haftalığım ayaklarımda dün aniden çok şişme oldu bacaklara kadar vurdu. Hafiften olurdu ama 2 gündür çok fazla. Şimdiden başlaması çok erken değil mi? Öğretmenim acaba okulda hep aynı pozisyondan kalmaktan mı oluyor. Gece uyurken bile inmedi ödem.
iremcannn1907 Ergvn evet canım kesinlikle işinden kaynaklı. Benimde öyleydi özellikle ayak bileklerim eve geldiğimde felaket şiş oluyordu o haftalarda. 24. Haftada idari izne ayrıldım artık evdeyim ve şişlikler yok oldu
Pambix Ergvn Ayakta kalmaktan .mutlaka varis çorabı kullan hamile çorabı olanlardan. Akşam yatmadan soğuk duş yap ayaklarına ve hemen 20 dk yüksekte tut duvara uzat
Gizmom Ergvn bende de 24. Haftada basladı yani temmuz ayı basında cok moralim bozulmuştu cok erken diye ama sanırım sıcaklardan olmuştu suan ayaklarım iyi sadece ellerimde var, hava durumuna göre inebilir belki
Hemsireanne7979 Ergvn ayaklarinizi otururken altina yastik koyup destek alin benimde 23 te vaslsmisti doktorum cook erken simdiden dedi ve acilennn tuzu kestimm sıfir tuz ve suan 32 haftayim parmaklarim ayaklarim ellerim sıfir ödem haftalardir cok rahatim
Ergvn 1 hafta sonra ben de idari izne ayrılcam. Umarım dinlenirken düzelir çünkü ayaklarım fena. Önerileriniz için çok teşekkür ederim. Ben erken oldugu için endişelenmiştim. Tuzu çok azaltmalıyım.
Hemsireanne7979 Ergvn ben azaltayim dedim doktorum kızdi bana hayir azaltmayacaksin tamamen keseceksin diye bi sure tamamen kesin o odem insin yine azar azar kullanirsiniz suan iyiyim diye bende mecbur kullaniyorum ara ara gercekten tadi olmuyor yemeklerin tuzsuz
Ergvn Hemsireanne7979 Hadi ya o derece mi? O halde demek ki tam kesmek lazım. Böyle devam etmesi çok kötü çünkü. Bi yerden sonra ağrıda yapıyor.
Dlkglkm Ergvn Bende p.tesi 32.haftayi doldurunca çalışır raporu aldım ayaklarım şişti.idari izindeyken rahattim şişlik yoktu.is başı yapınca hep oturmaktan sistim🥺😟kütük gibi oldu ayaklarim.
Chucky9 Ergvn benim de özellikle ayak bileğim davul gibi olmuştu, ayakkabı giyince parmaklarım, ayaklarım yanıyordu. 24. Haftada idari izne ayrılınca iş yerinden kaynaklı olduğunu anladım. Çünkü şu an şişlik kalmadı
Ergvn Chucky9 aynı tabiri kullanabilirim. Cidden bileklerim davul gibi. Terlik bile zor giyiyorum :( işten kaynaklı ve erken gelmekten uykusuzluktan da belki olabilir hatta
Chucky9 Ergvn aynen bir de tuz kullanıyorsanız azaltın. Ben çok kullanıyordum sofraya getirmemeye başladım eşimin zoruyla azalttım şişliğin gitmesinde onun da etkisi olabilir .