Merhaba hanımlar ben sizlere sorun olacak dün detaylı ultrasona girdim 23 haftalığım Herşey normal güzel ama böbrek çıkışında sorun var dedi o şokla dar mı genişmi dedi onu tam idrak edemedim tabi zamanla düzeledebilir doğumdan sonrada düzebilir düzelmezse de ufak bir operasyon geçirebilir dedi 😔 var mı acaba başına gelen biraz içimi rahatlatsa 🙏🏻