Buketylz944 Kızlar merhaba, bebeğim kış bebeği olacak ve evim soğuk oluyor. Ekstra ısıtıcı almayı düşünüyoruz Sizce UFO mu almalıyım toksa radyatör mü kullanan var mı hangisini önerirsiniz ??
balbocegim27 Buketylz944 benim evimde soğuk oluyor benimkide ekim sonu kasım başı gibi doğacak bende ufo almayı düşünüyorum trendyol dan baktım 3 oklavalı olanı var kumtelin 200 tl ye onu alcam havayı kurutmasin diye de peteklerin üzerine havlu ıslatıp koycam aynı zaman da petekler için suluklar var onlardan alıp takarim