Bskaymazz1 tugbaa_g Bende 30. Haftadayım Buğlem ve Beril arasında çok gidip geldik Beril koyacağız Allah’ın izniyle 🥰
merakliblog tugbaa_g seleni selin seren selen çok karıştırırlar. Beril daha net. Eşimin bi ark. çocuğu var maşallah siyah saçlı mavi gözlü ismi beril eşim "kız beriiiil "diye seviyor çok hoşuma gidiyo benim😍
dakpinar- tugbaa_g ismim Dilber , içinden Beril i yakaladık ve bir de Ahsen koymak istedik kızımız Beril Ahsen olacak inşallah ♥️
dakpinar- Tuliy5 teşekkür ederim canım , evet şimdi baktım ama yine de çook güzel geliyor çok hoşuma gidiyor 😍