Mrymonek Kizlar 37+5im. 2gun önce doktorum bebeğin eşi önde dedi. Ama normal doğum iicn engel durum yok dedi önceden hep arkada diyordu eşi için ilk defa böyle dendi. Son haftalarda böyle olması normal doğum iicn engel olur mu
Gizemin-minnakI @Mrymonek doktor engel yok dediyse yoktur canım . Mesela benim aşağıda . Yukarı öıkmazsa normal doğum olmaz.
Mrymonek Gizemin-minnakI teşekkürler 🙏 hiç bu durumu araştırmadım birkaç yerde böyle şeyler görünce bende tedirgin oldum normal olsun diye bekliyorum çünkü 😊