Ayseguloklu Selam kızlar İskenderun palmiye hastanesine giden var mı aranızda eşi doğuma alıyorlar mı ve doğum fiyatları nedir ?🌸
Aycaaa571 Ayseguloklu doğum fiyatlarını bilmiyorum ama alıyorlar diye biliyorum orda bildiğim kadın doğumcuda var
Onner Ayseguloklu kuzenim geçen sene orda doğum yaptı, çok memnun 3. Cocugunu da orda doğurdu. Normal doğum icin geçen sene 2000 lira vermişler, muayene ücretleri de 150 imiş şimdi artmıştır tabii.
Fulyaaa1 Ayseguloklu bu durum doktordan doktora göre değişiyor. Hangi doktora gidiyorsunuz doktorunuzun kabul etmesi lazım . Fiyat olarak da normal 3500 sezeryan 4000🤭
Zkygmsbtr Kestanesekeri ben özel mozaik hastanesine gidiyorum zeynep gökçe aksoy ilgili bir doktor ama hastası çok olduğu için çok bekliyorum orda
Pink1122 Ayseguloklu ben ozan turguta gdiyorum canim dun aradim hastaneyi normal dogum 2800 episural haric. sezeryan 3000 epiduralli sezeryan 3600 dediler
Fulyaaa1 Zkygmsbtr yok onu biliyorum İskenderun da oturup Antakya’ya mı gidiyorsunuz onu merak ettim 😂
Zkygmsbtr Fulyaaa1 yok canım Hassada oturuyorum eşimin işi gereği burdayız eşim siirtli ben Batmanlıyım 😂😂 Yani durum bu🤗