Fatma_4224 normal gebelik testi aldım sabahta ilk idrar ile yaptım ama negatif kısmı silik çıktı sanırım bozukmuş eczane öyle söyledi. Şuan elimde iki adet test var eczaneci verdi biri erken gebelik testi biri normal ilk idrarda gitti o yüzden sormak istedim erken gebelik testi için ilk idrara gerek var mı diye