Tecrübeli anneler ilk gebeliğim ve yavaştan başladım kıyafet almaya. Cok bisey alma çabuk büyüdükleri için giyemez diyorlar. O yüzden bu iç zıbın, atlet falan kaç tane alayım. 0-3 ay mi alayım. Kıyafet olarak da mi 0-3 ay alayım hic bilmiyorum. Aralikta doğumum🙏🏻