Selam , 30+2 deyim bu aralar canım çok kola çekiyor.bazen tadımlık birkaç yudum içiyorum ama içim huzursuz oluyor.arada kaçamak yapıyor musunuz sizde.yapiyorsanizda doktorunuz ne diyor izin veriyormu arada içmeye .benim doktorum özellikle koladan bahsetmedi ama .yasak birşey yok sadece ölçülü olması lazım herşeyin dedi