Haticecakirr ben aldım suni, 3 cm açılmayla gittim hızlandırmak için suni ile devam ettim. Açılmazsa ihtimali kadar açılma olma ihtimalide var. Dediğim gibi 10 cm açılma ile zorunlu sezaryen oldum, boşuna sancı çektiğimi düşünmüyorum. Tabiki en en doğrusunu hem kendiniz hem yavrunuz için siz bilirsiniz💐