Doğuma güya bir gün kaldı son zamanlarda o kadar duygusalım ki dokunsalar ağlarım. Sabah kalkıyorum bi göz dolması akşam yatıyorum aynı. Eşim yanımda değil ondan mı bilmiyorum bebeğim hissetmesin istiyorum ama çok tuhaf şimdiden lohusa mı oldum ben 🥲 normal mi bu durum?