Herkese selamun aleyküm. Bunu düşük ihtimali olan tüm kardeşlerime yazıyorum. İlk gebeliğimdi öğrendikten sonra çok da mutluydum ama hep ağzımda şu dua vardı allahım sen sağlıklı hayırlı evlat ver. Hayırlısını istedim hep. Kese boştu büyüyordu ama hala bebek oluşmamıştı. Sat’a göre 10+3′ken dün gece evde düşük yaptım.
insanız tabi üzülürüz ama ben hep şunu düşünerek allah’a teslim oldum.
bebek doğsaydı sağlıksız olsaydı ömür boyu imtihanını yaşayacaktım belki isyana bile gidecektim. Ama Allah’a öyle teslim oldum ki o en iyisini bilen hem alan hem veren. Çalışıyorum dışarda düşük yapmaktan ve kürtajdan korkup çok dua ettim. Allah beni bu imtihandan korudu ve evde düşük yapmamı sağladı.
size tavsiyem allah’tan başkasından medet ummayın rabbim güzel kapılar açar bize inanıyorum. Tüm gebelere ve hastalara şifalar güzellikler diliyorum hayırlı cumalar. 💐