En son doktora gittiğimde 35+3 te bebeğimin kilosu 2820 gramdı şimdi 37+3de tekrar randevum var sanki karnım küçülmüş gibi hissediyorum ve hiçte kilo almadım tartı 1 gram bile oynamadı bebeğim gelişmiyor mu diye endişe ediyorum son zamanlarda bebekler çok kilo alıyor diyorlar ama şuan gittiğimde 3 kilo olmuşmudur acada siz son dönemler de doktora gittikçe gerçekten çok kilo aldığını gördünüz mü bebişlerinizin