Kızlar merhaba, 2 gündür geçmeyen bir yürürken derin nefes alırken bile bıçak saplanır gibi bir ağrı var. Dün doktora gittim idrar temiz çıktı, kanda verdim onda da bişey çıkmadı. Apandisitten de şüphelenmediler. Ama hala geçmedi neden olabilir yaşayan var mı ?