Meryyyyyy plesanta önde mi aşağıda mı bu çok karıştırılıyor. Benim de plesantam önde çok şükür bununla ilgili bir sorun yaşamadım. Eğer öndeyse yani plesanta anteriorsa korkmayın sadece bebeğin hareketlerini diğer hamilelerden biraz geç hissedersiniz bir de ultrasonda bebeğin yüzünü görmek biraz zor oluyor bunun dışında bir problem olmuyor. Normal doğuma da engel değil. Ama plesanta aşağıdaysa yani plesanta previorsa o zaman dinlenmek gerekiyor, normal doğuma da engel diye biliyorum.