Afyy Arkadaşlar progestan 200 mg fitil olarak kullanıp gece sancı ile uyandım günlerdir kullanıyorum ama böyle bir sorun olmamıştı benim gibi sancı ağrı vs rahatsızlık hissi yaşayan var mı