Ozgrrr İçten içe yırtılıyor çünkü tırnaklayıp kaşımayın lütfen doktorumun verdiği tüyo masaj yaparak ovalayın biz tırnakladıkça daha çok yırtılmasına sebep oluyormuşuz😇 Allah’a şükür şuan 37.haftamı dolduruyorum ve sadece belime doğru 2-3 çizgi var çatlak felan yok , inşallahta olmaz🙈😇