Iyi günler millet benim doğumun gece başarısı ve kusma ile başladı sabah kadar kustum.
Sabah doktora gittim, sancım çıktı nts de bende karın ağrısı gibi hissettim açıklık w cm olmuş 11 de sonra kendi doktorama Antalya vitela gittim 2 de yatışım yapıldı, doktorum zor olur suyunda az dedi ama ilk normel denemek istediğimi söyledim ve 3 den 11 kadar suni sancı çektim bitirdi beni son 1 saat sanırım bağırdım hastaneyi yıktım ama yılmadım ebem saolsun çok ilgilendi annem eşim hep yanımdalar destekçim oldular ❤️😭onlar olmasa zor dayanırdım ve 23:02 kide doğdu bebeğim bir rahatladım ama varya sormayın ağrı sızı kalmadı bende şuanda yanımda uyuyor çok şükür rabbime neyi tercih ederseniz edin bu duygu başka Allah hepimizin yardımcı olsun uzun ve sıkıcı yazdım o kadar yorgunum ki sizinle paylaşmak istedim ❣️❤️💚