cansuegk Kızlar 20. Haftadayım dayanılmaz ağırlarım var siyatik kaynaklı basamıyorum yürüyemiyorum bunu yaşayıp çözüm bulan var mı
derya46 cansuegk bnmde de öyleydi ara ara sicaksu torbasi koydum yag ile masaj yaptim 2 hafta icinde anca gecti