secilgungor Merhabalar arkadaslar ben suan 39.6yim yani 1 gun kaldi normalde dogumuma ama bugunde korona testim pozitif cikti aranizda benim gibi hamileyken corona olan varmiydi doktoru bu konu hakkinda ne soyledi
Mavi34 secilgungor geçmiş olsun ben 24 haftada geçirmiştim şimdi 31 oldum öksürük solunum sorunu yaşamayanlara bebekte etkilenmiyor demişlerdi bana