Nureylaa Bebeğe şekeri düşmesin diye doktor/ebe/hemşire söylemeden şekerli su VERILMEZ. Bebeğe ilk 6 ay anne sütü verilir ek su vermeye ihtiyaç YOKTUR. Şeker yükleme testi çocuğunuza zarar VERMEZ. Tetanoz aşısı sizi ve bebeği KORUR. Herkesin karnı kocaman olacak diye bir şey yoktur, karın büyüklüğü bebeğin gelişimi hakkında bilgi VERMEZ. Diş tedavileri doktorunuz ve Diş hekiminiz takibinde YAPTIRILABİLİR. Herkesin doğumu zor ya da kolay olacak diye bir şey YOKTUR, her gebelik kendine ÖZGÜDÜR. Sarılık olan çocuğunuzu hastanede tutmak isterlerse bu onun YARARINA olur. Kulaktan dolma bilgilerle çocuğunuzu hastaneden KAÇIRMAYIN. Kendinden gelen Aşerme ŞIMARIKLIK değildir. Doktordan iyi BİLEMEZSİNİZ. 💃💃💃
handenur__ Nureylaa Dogumdan itibaren şekerli su vermisler bana hiç biseyim yok her anne süt iciremiyor malesef bu yüzden su vermelerinin bı zararı yok.
Nureylaa handenur__ yazdiklarimda mamaya dair bir şey yazmıyor anne sütü yazıyor anne sütü varken su vermeye gerek yok, bebeğe şekerli su verilmez her çocuk aynı değil, iyi günler