honeyland benim de yanıyor salatalık çok iyi geliyor 2 tane yiyiyorum kesiyor ama benim ki mide den dolayı da değil ne gece ne gündüz uyku yok zombi gibiyim haftaya kontrolüm var doktora dicem bi çaresini bulsun dayanamıyorum artık 28 den beri işkence gibi resmen 🥺🥺