Eslemhira
Öncelikle çok geçmiş olsun , eğer pozitif çıkarsanız sezeryana alıyorlar risk durumlarını göze aldıkları için.
36+4 pozitif olup sezeryana karar verildi ama benim kızım kendi gelmek istedi sezeryan saatinden 10 saat önce normal doğum gerçekleşti, her şey çok güzel ilerledi çok şükür sıkıntısız atlattık.Benim Covid sürecim biraz farklı ilerledi hiç belirti olmadan ama 1 aya yakın hep pozitiftim doğumdan sonra hastanede 13 gün tedavi sürecim oldu.Covod ilaçlarını imza karşılığında reddettim, eğer kullansaydim emziremeyecektim.Onlarda antibiyotik ve kortizon tedavisi uyguladı ayrıca kanda pıhtı yuksek çıktı , kan sulandırıcı iğneler günde 2 doz verildi. 2 3 ay arası da kullanılmaya devam etmesi önerildi.Ve tüm bunlar olurken benim hiç belirtim yoktu tahliler ve filmlerde çıktı.Doktorlarda doğum sonrası kontrol altında tutup hastanede tuttular.O yüzden hiç korkmayın , ama kendinizi dinleyin ve keşke test yapsalardi size de süreci kontrol altında tutmak için iyi olurdu. Allah ım hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin inşallah 🙏