29 haftadayım sarı renk akıntım var. Bugün doktorum bu ilacı verdi kullandım ama şu an hafif kaşınma yaptı normal midir yan etkisi midir anlamadım. Daha önce fitil kullanmışlığım var ama kaşıntı yapmamıştı. Bu ilacın etkisi mi böyle yoksa anormal bir durum mu kullanan var mı?