Nazlican1994 Kızlar büyük gün geldi çattı sabah 9:00′ da sezeryana giriyorum 7 gibi hastanede olucam 😍 dualarınızı eksik etmeyin benden hepimiz evlatlarımızı sağ salim kucağımıza alalım inşallah 😍♥️
merveinac55 Nazlican1994 hayırlısıyla al miniğini kucağına inşallah biz sen Pazartesi gün alacağız bakalım hadi hayırlısı 🥰
Nazlican1994 evlatkokusu0806 sancım yok canım nişanım geldi biraz önce iyiyim genel olarak ama çok heyecanlıyım 🥰
Eslemhira Nazlican1994 kac haftaliksin bebegin kac kilo acaba benimde carsamba sezeryan ama bebegim 2800 suan uzgunum biraz 🙁
Nazlican1994 Eslemhira 38. haftaya girdim canım en son 37. haftada gitmiştim 3659 gramdı ama kilo önemli değil ben 2500 gram doğmuşum mesela önemli olan sağlık rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻♥️