Merhaba kızlar bebek isteyen biriyim ama bu ay tutmadı. 14 eylülde adet oldum ama tam olarak sökülemedim afedersiniz çamur gibi bişey geldi ve aşırı ağrı girdi kasıklarıma rahmime. Bugün 3. Gün ve ben tam anlamıyla adet olamadım 2 tane pek dolmuştur anca yani o da bordo rengi gibi ve rahimdeki ağrım geçmedi bi doluluk var sebebi ne acaba başına gelen var mı?☹️