Bak ben sana bir akıl vereyim aynen uygulaa😂 doğumum kışa denk gelecek haliyle vakalar artmış olacak ve eşim tarafı tahmin bile edilemeyecek kadar kalabalık kaynanam daha şimdiden bana işte gelecek gidecek misafirin lafını yapıyor şu kadar zaman gectikten sonra cagırırız vs.. kiii ben hiç istemiyorum çünkü ilk evlendiğimde ev görmeye diye çağırdığı misafir sayısı 50den fazlaydı (abartmıyorum).. sonra öğrendim kii görümcem doğum yaptığında daha ortada covid bile yokken evine kimseyi kabul etmemiş çünkü kaynanam öyle istemiş çünkü yeni doğum yapmış kadın nasıl misafir ağırlayacakmış kendi kızı olunca tabi.. ee eve misafir kabul etmeyip napmışlar diyecek olursan çocuğun 1. Yaş gününde bir yer tutup büyük bir doğum günü yapıp herkesi oraya davet etmişler.. bende aynen böyle yapacağım ve kaynanama da söyledim ortada hastalık bile yokken kızının evine kimseyi kabul etmeyip benden böyle bir durumda böyle birşey bekleme aynen bende doğum günü yapıp herkesi oraya çağırırım diye.. sonucta ev benim evim cocuk benim cocugum ben kabul etmedikten sonra kimse ne gelebilir ne konuşabilir.. sende bunu kendine hiç dert etme bir organizasyon düzenle oraya cagır anın tadını çıkar