Eminedefneninannesi canım merhaba ben bi beşik aldım istersen söyleyim 3 4 yaşına kadar yatabiliyor. Yatak kısmı aşağı iniyor ve yeni doğunca anne yanı olarak kullanabiliyor asansörlü beşik yani bi tarafı açılıp kendi yatağına yaslayabiliyorsun henüz kullanmadım 35 haftalığım umarım kullanmak nasip olur.ama instamom bi anneden görmüştüm o çok memnun