Tospikannesii Kızlar selam, aranızda her tuvalet sonrası sarı sümüksü akıntı gören var mı peçete ile sildigimde bugün başladı hee tuvalet sonrası bakıyorum geliyor :( dün nişanım geldi, nişan sonrası sürekli ama her tuvalet sonrası sarı sümük devam ediyor )
Tospikannesii Tospikannesii @Feyza-nur nrden bütün sorularımda etiketlerimi silip farklı etiketler koyuyorsunuz, bana göre doğru olan diğer etiketler bir bu uygulamada gördüm böyle bisey elikada vs yok .
DILOS06 Tospikannesii 26+1 im aynısı bende cok uzun zamandır oluyor normaldir diye önemsememistim bende
Tospikannesii evlatkokusu0806 evet ben de böyle düşünüyorum sabahtan doktora gideceğim 😔 daha önce yaşayan var mı birkaç kişi doğum yaklaştığı icin oluyor demişti ondan yazdım
Feyza-nur Tospikannesii forum kuralları gereği içeriye uygun başlık olması gerektiği için düzenleme yapıyoruz ❤️
Tospikannesii Feyza-nur bir önceki sorumda da siz değişmişsiniz etiketleri , soruma uygun etiket olsa da değişmek için değişmeyin şikayet ettim zaten bu nedir böyle ☺️
Annesininkuzusu01 Tospikannesii Annelerimizin doğru bilgiye erişebilmesi adına gönderilerinizin etiketlerini düzenlemek zorundayız. Size göre doğru olan etiketler aslında bazen çok farklı bir anlam taşıyor olabilir. Gönderinizi inceledim, arkadaşım etiketi olması gerektiği gibi düzenlemiş. Postunuzun ne doğumla ne de sağlıkla hiçbir alakası yok. Sağlığınızı tehdit eden bir durumla mı karşı karşıyasınız? Ya da doğumla ilgili bir soru mu sordunuz ? Ben böyle bir anlam yükleyemedim annemiz. Forum kurallarına riayet etmenizi ve anlayış göstermenizi rica ediyoruz🙏🏻 Mutlu forumlar.