Kızlar 33.haftadayım. Bugün farkettim çünkü önceden yoktu eminim. Karnımda boydan aşağı damarlarım aşırı belirginleşmiş. Resmen bütün vücudumdaki damarlar belli kollarımda falan. Bu kötü bir şey mi yoksa haftalar ilerledikçe normal mi? Başına gelen varsa içime su serpsin lütfen