1 aydır gitmiyordum kontrole 4 gözle bekliyorduö kontrolu buruk moralim bozuk döndüm ya doğum psikolojinemi girdim anlamıyorum en korktum şeydi bir tur kordon dolanmış boynuna birde üstüne catı muayenesi şanssızlığı doktor böyle yaparsan normal doğuramazsn dedi hepten moralim bozuldu Rabbim sonumuzu hayır etsin inşallah 😞