Twinsmom1 dün o kadar çok araştırdım ki sulandı beynim kesenin biri büyük diğerı çok küçükmüş büyük olan 13mm bide ultrason fotosunun altına sulk yolu görülemedi gibi birşey yazmış oda bebek görünmesede diğer haftalarda görünebilir demek gibi bişi bebeği besleyen yol mu neymiş.. oda yok yani bende ama inşallah bi mucize olur kalp sesi duyarız dıye gittik bebek yokmuşki ses olsun allah hakkımızda hayırlısını versin bakalım nasip 2hafta nasıl geçecek bilemedim bekleye bekleye inşallah dediğin gibi olurda keseler dolar 🙏