Bebek hareket ettikçe bıçak gibi sancı girip çıkıyor ama belirli bir süre değil yani bir dakika içinde 5 kez oluyordur saniyelik kasıklarda dolgunluk hissi ve hafif regl ağrısı gibi ağrım var ayrıca birde bebek toplanıyor sağ tarafıma bu doğum sancısı olabilirmi yavaştan geliyormu anlayamadım 37+1 im bilen varsa yardımcı olsun ne olur