fatosakn Merhabalar Hanımlar öncelikle regl olmama 9 gün var ve yarın aşı randevusu aldım sizce adetimi beklemeli miyim ondan sonra mi olsam.. Şehir dışına çıkmam lazım okulumdan dolayi kafamda deli sorular 🤯
Hemsireanne7979 fatosakn cunku zaten gebelik varsa veya olusum asamasinda ise 1. Trimestirda zaten asi onermiyolar
fatosakn Hemsireanne7979 Evet haklısınız yarin doktora hamilelik şüphem olduğunu söyleyeyim onlar yonlendirirler o zaman ve teşekkür ederim tavsiyeniz için 🙏😊💐