Mrvweeeeee 30 haftligim gece yatmami bekliyo elini kolunu cikariyo 😄acitmaya basladi artk szinde gece cok tkmeliyomu
Eda-5807 Mrvweeeeee ya en güzel haftalar ben o haftalar her dakika hıssedıyodum sımdı 37+1 haftalığım hateketlerını çok az hıssedebılıyorum 😌 bol bol vıdeoya cekın dıştan bellı oluyorsa
Mrvweeeeee Eda-5807 cekiyorm cekmezmiyim 2.gebeligim zaten tecrubeliyim ama kizimda bukdar olmuyodu erkek cok yaramaz olacak herlde😄
Eda-5807 Mrvweeeeee ya benımde erkek sımdı çok hareket edemıyor ama her sabah uyandığımda hıçkırıyor sol tarafımda bellı oluyor ınsan çok mutlu oluyor ya
Aysegul354 Bende hep hareketlerini kasiklarimda hissediyorum ya normal mi? Acaba diyorum başı yukarda ayaklari asagida asagiya mi vuruyor, 25.hftadayiz
Mrvweeeeee Aysegul354 bazen benimde ole oluyo nedense kasigimda hissetigim zaten cok oynamiyo tepmiyo panik oluyorm sonra 1 2 gun sonra yi e yukari cikiyo nie ole yapio bende anlamis deglm 😄 ama bsey olmaz merak etme kimildiyosa sorun yok
Lawyer06 Aysegul354 21 haftalığım, benim de iki gündür hareketler ta kasığıma indi. Daha baskı yapıyor ordayken sanki, ağrı yapıyor, dik duramıyorum 😥
Kaderyusuf Mrvweeeeee benim kızım çok uslu ben yatınca yatıyor kalkınca kalkıyor gece hıçkırık dışında çok nadir hareketlenir. Hiç hareketiyle uykudan uyanmadım. Bende mi bi tuhaflık yoksa böyle olan bebeklerde var mı.
Aysegul354 Mrvweeeeee yeri geniş diye istediği gibi dönüyor sanırım en son 21de gittik hersey yolundaydi haftaya yine gidicez bakalim normal mi bi sorayim :)
Kaderyusuf Mrvweeeeee 32+1 olduk. Tek umudum doğunca gece uyuyan bi bebek olması. Anne karnında nasılsa doğuncada öyle olur deniyor.
Mrvweeeeee Kaderyusuf bence yalan benm kzim ole tekmelemezdi ama ne gece uyurdu ne gunduz cok cektrdi saolsun😄smdi 2 yasinda cok uslu masallah bebekkn yaramaz olan buyuyunce uslu olur derler o dogru herlde😄