Anneler ilk gebeligim doktoruma sorucam elbette ama deneyimleyen varsa . İdrarım sanki sürekli vsr gibi baskı yapıyor diye dusunuyorum. 26 +2 yiz . Bı baskı var ve suan mesela yatıyorum ama orada ki baskıyı hıssedıyorum ağır ağır böyle tarifsiz . Ama sancım falan yok . Sizce neden olabilir ?