[silindi] Kızlar ya çay kahve içmek istemiyorum. Zaman zaman boğazlarım kuruyor gibi hissediyorum sıcak bir meyve yada bitki çayı içmek istiyorum ama zararı olur diye korkuyorum. Sizin tavsiyeniz var mı içip rahatladığınız ☕☕☕☕🤤
Medid06 [silindi] ballı süt için komposto için şimdi artık yavaş yavaş portakal da çıkmaya başlamış portakal sıkıp içebilirsiniz
[silindi] MiniMiniKus sütü soğuk içiyorum ama nesquiki de pek severim ya🤭 böyle paketli hazır şeyler içmeyin diyolar bak aklıma soktun kız
MiniMiniKus [silindi] Toz karısım olarak alın paketli olarak saymayın 😄😄 Yediğimiz domates meyve vs bile artık hormonlu iken bu kadar takmamak lazım bi rahatsızlık yoksa tabi En azından benim düşüncem ile vücudun herşey e ihtiyacı var günde bi bardaktan bir şey olmaz
[silindi] Medid06 ballı sütü hiç sevmem 🥲 daha doğrusu sıcak süt içemiyorum ama zorlasam içerim bebegim için. Teşekkür ederim 😍😍
[silindi] Medid06 Bu arada ballı süt değilde ballı limon kaynattım içiyorum şimdi çok iyi geldi çok teşekkür ederim
[silindi] EmelAkman güzelliğinizden şüphelenmiştim Karadeniz kızı kesin diye 😍🤪 bende İstanbul’da yaşıyorum ama memleket özlemi işte her yerde belli ediyoruz
[silindi] MiniMiniKus 🤣🤣🤣 öyle olsun büyük ihtimalle onu da içerim. Kendimi tutamam abartırım diye korktum da