Gamze_Demir 2 aylik hamileyim ve 1 yasinda oglum var emziriyorum asi olup olmamakta cok kararsizim 🤦♀️🤦♀️
sedacelikss Ablam emziriyor ben de 21 haftalık hamileyim ikimiz de biontech olduk ikimiz de sorun yaşamadık baş ağrısı ve ateş olabiliyor onda da parol alınıyor zaten,sadece 12.haftadan sonra öneriyor doktorlar aşıyı
Gamze_Demir sedacelikss biontech hamileler icin cok agir diye soylentiler var ama bünyeye gore demekki
candanx şuan 35+5 im ilk trimesterdan sonra başladım 3 doz sinovac oldum hiç yan etki yaşamadım çok şükür herşey yolunda 🙏🏻😊
candanx Gamze_Demir hiç sanmıyorum canım yaşamazsın inşallah 🙏🏻 benim etrafımda herkes aşılı. sinovac olan hiç duymadım yan etki biontec te kol ve bacak ağrısı oluyor genelde bikaç gün. hamile olmasam biontec seçerdim galiba ama hamile olduğum için doktorum da sinovac deyince sinovac oldum ben